woensdag 11 februari 2009

tonsai tummy, the story continues...

ondertussen staat het klimmen op een zeer laag pitje want de tonsai tummy blijft hardnekkig volhouden. na de eerste dag 2 dagen wat buikpijn gehad en een slap gevoel, maar de voorbije nacht wint toch met glans. als ik geen 30 keer naar het toilet gehold ben dan weet ik het ook niet meer... verdere uitleg hoort daar niet bij denk ik ;) vanmorgen een ietwat beter gevoel maar na het eten van een gegrild ciabattabroodje kwam de buikpijn weer opzetten.

conclusie: nu begin ik het toch stillekesaan moe te worden en zou graag terug tegen een rots plakken want mijn boeken zijn al bijna allemaal uit, anders moet k er hier nog nieuwe halen :)

ik ga nu nog een verwoede poging ondernemen om er toch wat foto's bij te krijgen...

tot de volgende (en hopelijk beter)

Ciao!

N.

zet in de juiste volgorde:
- lounge brussels airport
- eerste zicht als je uit de bus stapt
- riesenbaby, 7a+
- my crib
- zicht op tonsai en railay vanaf de bekendste route, de groovetube 6a









1 opmerking:

  1. boyke
    mooie foto's
    probeer de tonsai tummy te stoppen
    veel klimplezier
    mama en papa

    BeantwoordenVerwijderen