zondag 8 februari 2009

enkele feiten op een rijtje

fact 1: when you're almost a week from home and you can't speak dutch to anyone (except 30 min with the holland-folks), you even start thinking in english, even when i'm alone in my room. this is a pretty strange side effect. so thank god Kimmie gave me a few books i can read in dutch en dat ik hier nu ook iets in het nederlands kan zetten ;)

feit 2: dit is een raadseltje. wat gebeurt er als je uit de belgische winter in 30 graden gegooid wordt, er een aangenaam windje staat en de zee nogal uit veel zout water bestaat? juist ja... verbrand, but hey, it can happen to anyone ;) extra zonnecreme en after sun zijn hier wel in tegenstelling tot de rest, overprized maar ik heb het toch nodig... en ja, ik had me ingesmeerd! ;)

feit 3: tot nu toe ging alles vlot en het thais eten is zeer lekker tot ik deze morgen opstond met buikpijn. de zo genaamde tonsai tummy deed zijn intrede en zorgde voor een aangenaam eerste half uur op het toilet ;) 2 imodiums, veel water, beetje cola en wat bananen later voel ik me toch al iets minder slap maar ik ga toch nog een nachtje nodig hebben om terug op krachten te komem.

feit 4: alhoewel ik met de tonsai tummy zit, heb ik vandaag toch mijn eerste 7a a vue gedaan. hopelijk het begin van een mooie reeks...

voor de rest heb ik niet zo heel veel meer te melden buiten het feit dat ik de ontmoette nationaliteiten niet meer kan bijhouden en dat ik gisteren victor, een schrale maar zeer vriendelijke rus die in ukraine woont, ontmoet heb want met hem had ik contact via een forum over het klimmen in tonsai.

hieronder volgen een paar sfeerbeelden,
enjoy!

Ciao!

N.

ps: bij deze haat ik thaise pc's en de volgende keer zoek ik terug een andere plaats want uploaden marcheert nie... bullocks!!

4 opmerkingen:

  1. dag niels,

    spijtig dat we nog niet mee kunnen genieten via de foto's.
    Hopelijk is de tonsai tummy uit het zicht verdwenen maar om even verder te gaan in jouw taaltje ....ain't no mountain high enough ...!
    om jou te doen stoppen .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yo Niels
    Proficiat met de 7A onsight!
    Geniet van Thailand en andere oorden.
    ben benieuwd naar de foto's.

    Groeten uit Canadezië
    Stefan

    ps: als ge vanuit België de oversteek naar de andere kant maakt is +30° utopie, hier is +5 mooi weer om in korte short te gaan lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Niels
    Knap wat je allemaal doet. En hebt ge al kennis gemaakt met de mosquitos en schorpioenen?
    Van de rotsen het water in duiken lijkt ons ook wel tof.
    Paul en Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 7A na één week..... wat volgt nog ?????
    groetjes,

    Rens en Stef

    BeantwoordenVerwijderen