maandag 2 februari 2009

D-day

Wees gegroet allen,

hier volgt het allereerste gecombineerde bericht van zowel mezelf als Kimmie aka verslaggeefster-ad-interim.

We hebben ons laatste weekend op Belgische bodem afgesloten met een heerlijk toneelstuk van Tejaterbende Oeps! vrijdagavond (dikke aanrader) en vandaar verder gecruised naar Nieuwpoort-aan-Zee om nog even een verkoudheid op te lopen in het koude winderige weer... ;-)

Vervolgens restte er nog enkel het afscheid nemen hier-en-daar en alles in mijn valies te proppen. En niet te vergeten, snel nog wat elektro-schijfjes op mijn iPod zetten want ik betwijfel of ze dat in Thailand gaan kennen :-)

Zo meteen staat het "laatste avondmaal" op ons te wachten om dan de trip richting Zaventem aan te vangen. Om 21:35 staat de vlucht van Etihad Airways op mij te wachten om richting Abu Dhabi te vertrekken.

Ciao!

N.

PS: Ongetwijfeld zal ik jullie laten weten hoe, waar, wanneer en in welke toestand Niels(ie) aangekomen is. Want als er geen internet beschikbaar is of de tijd hiervoor ontbreekt, zullen jullie het met mijn verslaggevingen moeten doen... Geen paniek, ik zal er wel voor zorgen dat hier geregeld een update wordt geplaatst de komende maand voor de hevige fans onder jullie ;-)

Veel leesplezier,

K.

2 opmerkingen:

  1. Niels , dat ziet er al heel goed uit ...

    Geniet ervan : je zal een wereld ontdekken en zoveel ervaringen opdoen waar wij alleen maar kunnen van dromen.

    BeantwoordenVerwijderen