donderdag 5 februari 2009

1e bericht van mezelf...

... maar als ik zie met welke literaire vrijheid Kimmie da doet moet ik hier duidelijk niks meer doen ;)

na toch een vermoeiende reis (ook al was deze in grote luxe) ben ik gisteren in Tonsai aangekomen en na elke bungalow te gaan checken heb k er een mooike uitgekozen en het ziet er uit zoals da 2e fotoke da er staat. in de namiddag om 4u in slaap gevallen en s nachts wakker, daar ging mijn kort dutje maar ik had het duidelijk nodig precies.

aangezien mijne australische en ukraiense (vraag me niet om speciale leestekens te zetten, die thaise laptops doen al vreemd genoeg ;)) contactpersonen nog niet hier zijn heb ik vandaag met een fin geklommen. en de eerste klimdag ging onmiddellijk goed, heb nl een 6c a vue gedaan en nog wat andere 6e graadsroutes waaronder de klassieker, must-do 6a (die eigenlijk geen 6a is, ma kom...), de groovetube. klint wel lekker ;) nu de vingers wat rust gunnen om morgen weer aan de slag te gaan, want acclimatiseren is hier wel heel hard nodig.

een kleine greep uit het aanbod van nationaliteiten waar ik al mijn sociale vaardigheden mee oefen: thai, fransen, duitsers, canadezen, alaskavolk, finnen, australiers... en uiteraard ook hollanders! ;)

ik ga proberen om de volgende keer ook wat fotos er op te zwieren...

vele thaise warme groeten!

ciao!

N.

ps: en Kimmie, djie doet da geweldig!

1 opmerking:

  1. hoi niels
    k ben toch wel echt fier op jou, mar da wist ge al zeker
    geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen