maandag 23 februari 2009

hoera hoera!

...ik heb er weer een paar foto's opgekregen!!

plaatselijke fauna (en hier vindt ge die echt nog in het wild)

missing snow 6b+ op de tyrolean wall: 1 van de mooiste 6e graadsroutes die ik al gedaan heb

cafe andaman 7b: zeer mooie route in het grote dak van ton sai. minder tof: ik ben er al 2 x uitgegaan bij de beweging naar de allerlaatste greep, das wel even balen ;) misschien dat ik er de laatste dag nog een verwoede poging in doe


tijdens de vorige rustdag zijn we op zoek gegaan naar de lagune en ergens halverwege de hike kom je op het view point van waar je een zicht hebt op railay east en west en ton sai. sehr schon! (en op de "o" moeten 2 puntjes maar thaise toetsenborden kennen dat niet :))


en save the best for last gelijk ze zeggen. deze foto is genomen in burnt offerings 7a+. "de" fotoroute van ton sai en ik denk dat het snel duidelijk is waarom. deze route is hoog gelegen op de fire wall en begint met een traverse door het dak van de grot gevolgd door een zeer pittige uitklim uit dit dak, daar ben ik er dan ook in mijn onsight poging uitgegaan :) nog geen 2e poging gedaan, want hier is zoveel om te doen! *zucht* ;)


ondertussen is de laatste week hier begonnen, ge kunt wel stellen dat de tijd hier vliegt. vandaag is het rustdag en dan heb ik nog 4 klimdagen voor de boeg om hopelijk nog een paar mooie routes aan de ticklist kunnen toe te voegen...

Ciao!

N.

6 opmerkingen:

  1. Foto's: I like!
    nog maar 1 week te gaan: I like ook een beetje ;)

    Geniet nog van de laatste klimdagen!

    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, indrukwekkende shots zeg ... vooral die reuze leguaan !!

    btw, ALT+148 = o met 2 puntjes erop ;-)

    -gert-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ok bedankt gert, want daar lig ik hier wakker van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Niels,

    Heel knappe foto's.
    Ik heb vandaag voor je mama de tijd ook wat sneller laten gaan, we zijn samen met de kids naar Plopsa Indoor geweest en ze heeft ervan genoten. De kids waren reuzeblij dat " Tatie" erbij was.

    Prettige terugvlucht!

    Grtjes,

    Kathleen en co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je comprends rien a ce que tu as ecrit, mais je confirme que tu etais bien la a Tonsai et que tu es un bon grimpeur !!

    A bientot en Australie ou NZ ;-)

    Fabien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's en nog veel klimplezier
    geniet er nog van
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen