zondag 22 februari 2009

rare wending

na het ondertussen zo gewoon zijn aan het enkel en alleen Engels praten, heb ik de 2 voorbije dagen enkel Frans gesproken! Toch wel terug even wennen... k ben de vorige dagen met een mix van Franse, Canadese en Zwitserse klimmers gaan klimmen (en ook een Duitse ma die hoort niet in het rijtje thuis ;)) en tis een leuke bende! aangezien mijn Finse klimpartner ondertss vertrokken is moest k wel andere mensen zoeken, maar dat is hier niet direct een probleem...

het klimmen gaat ook goed, kheb me wel nog niet echt bezig gehouden met het uitwerken van een zwaarder project (alhoewel dat ik toch voel dat 7b+ en 7c mogelijk zijn want ik heb al elk van de 2 vrij vlot uitgewerkt...) maar ga naar veel verschillende gebieden om zoveel mogelijk te zien te krijgen. het is dus vooral onsight klimmen maar dat begint ook vlot te gaan. tegen de tijd dat ik hier moet vertrekken zal de vorm wrs heel goed staan ;)

ik heb ook nog geprobeerd om er een paar foto's bij te krijgen maar het thaise internet wil niet altijd evengoed meewerken, dus hopelijk de volgende keer meer succes.

dat was het zo een beetje, het goede nieuws is dat ik nu toch met 95% zekerheid kan zeggen dat de tonsai bug verdreven is ;)

Ciao!

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten