maandag 29 december 2008

Kick off?!

Wees gegroet allen!

bij deze reken ik mezelf tot de (ondertussen) gigantische categorie mensen die zichzelf interessant genoeg achten om een blog te beginnen in de hoop dat anderen deze zullen komen lezen omdat ze op dat eigenste moment eigenlijk niks beters te doen hebben. Wat een bende narcisten eigenlijk die bloggers! ;)

of je kan het ook langs de andere kant bekijken: hoe hou ik enigszins nog contact met het thuisfront als ik in andere oorden vertoef en voorkom ik dat anderen doodsangsten beginnen uit te staan als ze al (te) lang niks meer vernomen hebben. ;)

Bij deze een poging...

Langs deze weg wil ik jullie ook een beetje op de hoogte houden van mijn plannen (want gedurende de laatste maanden zijn deze meer dan eens gewijzigd). Ne mens zou beter wa minder hobby's hebben... :)

Hoe zien deze plannen er nu op dit moment eigenlijk uit?
- Januari: voorbereiding, die nu wel stillekes aan eens serieus op dreef moet komen, want mezelf kennende is alles last minute, maar ik mag het nu ook wel niet te ver drijven of ik sta nog mijn tentje op te slaan in de tuinwijk :)
- Februari: Thaïland / klimmen in Tonsai
- Maart: 4 maart moet ik plaatjes draaien op Journey Through Sound 3 @ Rumba, Leuven (allen uitgenodigd dus) en daarna wil ik voor de rest van de maand op avontuur met de Twingo richting Zuid-Frankrijk of Spanje om ook daar de rotsen onveilig te gaan maken.
- April tot ergens in Mei: België? alleszins niet in het buitenland maar ik sta open voor verschillende korte en evt. iets minder korte klimtrips aangezien dit jaar in het teken staat van de rots en zo blijf ik zelf ook het gevoel houden dat ik aan één lange trip bezig ben.
- Mei tot eind Juli/Augustus: Australië en Nieuw-Zeeland, maar hier staan de exacte periodes nog niet voor vast. eerst zien dat ik een visum heb :)
- en wie weet wat volgt er nog als tegen dan mijn !nbev-geld nog niet op is...

dat is het voolopig zo wat een beetje,
nu is het op naar het paspoort, de inentingen en het visum! (en uiteraard de klimzaal om binnen een maand hopelijk op een beter niveau te staan zodat we onmiddellijk hard kunnen gaan én geen blessures trekken) :)

ciao!

N.

ps: oproep aan alle klimmers en ook niet-klimmers! op dit moment heb ik geen vaste klimpartner dus mensen die willen gaan klimmen in Januari, give me a call! want ik kan de training goed gebruiken...

3 opmerkingen:

  1. Ik ben alvast in januari in de mate van het mogelijke uw klimpartner. Maar dat wist je natuurlijk al :)

    Liefs,
    K(l)immie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awaaai, échte plannen en een échte blog, ganz cool. Veel klimmen wel, waar is het snowboarddeel gebleven? :)
    Interessante bestemmingen alleszinds, wij hebben Thailand en Nieuw-Zeeland ook nog 'under consideration' voor onze zomervakantie (naast zowat elke andere plaats buiten Europa...)
    Tot snel (en ook nog een gelukkig nieuwjaar!), Kariloen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niels,

    Van 10 tot 19 april zitten wij in gorges du tarn.... als je zin hebt mag je altijd afkomen (zuid frankrijk)

    Hendrik

    BeantwoordenVerwijderen